لوگوی سایت

تماس جهت خرید

09130909502 09130909500

کارخانه پروفیل اصفهان

معرفی کارخانه های پروفیل

پروفیل اصفهان یکی از بهترین محصولاتی است که در این استان تولید می شود. در این استان، کارخانجات تولیدکننده زیادی در زمینه پروفیل اصفهان مستقر شده اند. هر کدام از این کارخانجات محصول را در ابعاد متفاوتی تولید می کنند. بخاطر بزرگ بودن استان، کارخانجات معتبر با جواز تولید با نیروی مجرب و متخصص فعالیت می کنند.

استان اصفهان بعد از تهران یکی از بزرگ ترین مناطقی است که در آن کارخانجات بزرگ و معتبری پراکنده هستند. در این منطقه کارخانجاتی با توان تولید بالا و با پیشرفته ترین تجهیزات تولید مستقر شده اند. در برخی مواقع حتی این شرکت ها در استان تهران نیز نمایندگی هایی را تاسیس می کنند تا بتوانند به صنعتگران این استان نیز محصولات خود را عرضه کنند.

راهبران پترو فولاد

کارخانه  تولیدی، صنعتی راهبران پترو فولاد در سال 1393 با بهره گیری از کادر متعهد و مجرب در زمینه تولید انواع لوله و پروفیل با ظرفیت تولید سالانه 19800 تن در فاز اول بهره برداری و شروع به فعالیت در عرصه صنعتی کشور کرد.

لوگوی سایت

کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای جهانی، کادر مهندسی متخصص،احترام به اصول مشتری مداری و تولید بر مبنای نیازهای جامعه صنعتی از مهم ترین نقاط برجسته در کارخانه  راهبران پتروفولاد است.

این کارخانه در زمینه تولید انواع لوله های صنعتی و پروفیل، انواع ورق سیاه برش خورده، ورق رنگی و کرکره و شادولاین، تولید پروفیل زد فعالیت دارد.

پروفیل اصفهان تولید در شرکت پروفیل نیکان

پروفیل اصفهان در این شرکت با استانداردهای ملی تولید می شود. این شرکت از سال 1364 در این زمینه فعالیت می کند. با خرید تجهیزات و دستگاه های جدید این کارخانه پروفیل را در شکل و انواع گوناگونی تولید کرده و به بازار عرضه می کند.

کارخانه در بسیاری از زمینه ها با استان تهران رقابت می کنند. رقابت موجب ارتقای سطح کمی و کیفی تولید می شود. نمایندگان این شرکت با کارخانجات اروپایی در زمینه خرید تجهیزات جدید مذاکره می کنند تا همواره بتوانند جدیدترین دستگاه ها را خریداری کنند.

پروفیل اصفهان تولید کارخانه آپادانا

پروفیل اصفهان مرغوب و با کیفیت بوده و توسط شرکت آپادانا نیز تولید می شود. این کارخانه در زمینه تولید پروفیل در رتبه دوم استانی قرار گرفته است. محصولات با کیفیت خود را در منطقه جی اصفهان تولید و صنعتگران کشور عرضه می کند. این شرکت همواره با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص کوشیده تا محصولات با کیفیتی را طراحی و تولید کند. محصولات این واحد تولیدی علاوه بر تامین نیاز داخلی به کشورهای حوزه خلیج فارس نیز صادر می شود.

گروه صنعتی سپاهان

پروفیل اصفهان تولیدی این گروه صنعتی از با کیفیت محصولات کشور محسوب می شود. گروه صنعتی سپاهان از سال 1352 به منظور کارآفرینی تاسیس شد. تولید محصولات با کیفیت در خط مشی این شرکت قرار دارد. محصولات تولیدی این شرکت در بسیاری از صنایع کشور مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن تامین نیازهای داخلی به خارج از کشور نیز صادر می شود.

پروفیل اصفهان تولیدی شرکت پروفیل کچو

پروفیل اصفهان در کارخانه پروفیل دیگری بنام کچو از سال 1372 تولید می شود. ظرفیت تولیدی این مجموعه 100 هزار تن در سال اعلام شده است. به کارگیری نیروهای متخصص و مجرب، استفاده از آخرین دستگاه ها و تجهیزات، برنامه ریزی دقیق تولید، میزان تولید به 500 هزار تن در سال افزایش یافت که خبر خوبی برای صنعت و اقتصاد کشور محسوب می شود. پروفیل های صنعتی و خانگی را در اندازه های مختلفی طراحی و تولید می کند.

پروفیل فولاد اصفهان

شرکت پروفیل فولاد اصفهان بنام جباری شناخته می شود که در سطح ملی، بخاطر محصولات با کیفیت در سطح بالاتری قرار گرفته است. یکی از شرکت های برتر ملی محسوب می شود. این شرکت در سه منطقه فعالیت می کند. تعداد محصولات در ابتدای فعالیت 130 کالا بود که براساس برنامه ریزی دقیق افزایش یافت. به دلیل تولید مستمر و با کیفیت و محصولات با کیفیت، نشان های ملی و بین المللی را دریافت کرده است. پروفیل های مختلفی را در اندازه متفاوت طراحی و تولید می کند.

طراحی و تولید لوله و پروفیل در ابعاد مختلف موجب شده که بسیاری از صنایع، محصولات مورد نیاز خود را از این شرکت خریداری کنند. طراحی و تولید محصول در گروه های مختلف موجب شده که بتواند محصولات خود را به خارج از کشور هم صادر کند. تامین نیازهای داخلی نیز اولین اولویت این کارخانه محسوب می شود.

به فلز سپاهان

پروفیل اصفهان توسط این شرکت با بالاترین کیفیت طراحی و تولید می شود. این کارخانه در منطقه خورت اصفهان در سال 1388 تولید شد. انواع و اقسام پروفیل و لوله تولید می شود. این کارخانه در دو فاز تاسیس شد که فاز اول آن به مرحله بهره برداری رسیده است.

پروفیل اصفهان با استفاده از نیروهای مجرب و متخصص و تجهیزات پیشرفته طراحی و تولید می شود. این محصولات علاوه بر تامین نیاز داخلی به خارج از کشور هم صادر می شود. تجهیزات خود را در هر سال بروز رسانی می کند تا بتواند همگام با تغییر روندهای تولید، محصولات با کیفیتی را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان

پروفیل اصفهان تولیدی این شرکت همیشه با کیفیت بوده است. ورق های فولادی را با بهترین کیفیت طراحی و تولید می کند. بسیاری از صنایع از محصولات این شرکت استفاده می کنند. در سراسر کشور هم بخش های مختلف تولیدی را تاسیس کرده است. یکی از شرکت های پیشرو در توسعه اقتصادی و صنعتی کشور محسوب می شود. در زمینه اشتغال زایی و کارآفرینی یکی از کارخانجات پیشرو محسوب می شود.

کارخانه سازه های فلزی اصفهان

پروفیل اصفهان تولیدی این شرکت نیز مانند سایرین با جدیدترین تجهیزات تولید می شود. این شرکت فعالیت خود را از سال 1351 شروع کرد. قفسه های و ورق های فلزی را در ابعادی مختلف تولید می کند. ساخت 5000 تن پروفیل گالوانیزه رنگ شده در و پنجره از سال 1362 تا به امروز یکی از درخشان ترین نتایج فعالیت هایی است که این شرکت در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است.

کارخانه سازه های فولادی اصفهان در سال 1368 توانست که میزان تولید خود را به 10 هزار تن قفسه های فلزی افزایش دهد. به تدریج این کارخانه توانست در سال 1381، حجم تولید انواع و اقسام پروفیل و لوله را افزایش داد. افزایش حجم تولید از 3500 به 50 هزار تن نشانگر وجود دستگاه و تجهیزات جدید و پرسنل مجرب و متخصص در این کارخانه تولیدی است.

نورد لوله و پروفیل اصفهان

پروفیل اصفهان زیر مجموعه کارخانه سپاهان اصفهان محسوب می شود. این کارخانه بزرگ و معتبر با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و پرسنل مجرب فعالیت خود را در سال 1391 در 30 کیلومتری استان آغاز کرد.

تجهیزات این کارخانه از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند. در تولید انواع لوله و پروفیل یکی از معتبرترین کارخانجات ملی محسوب می شود. صنایع مختلفی از محصولات این شرکت استفاده می کنند. خودروسازی، پالایشگاه، پتروشیمی از جمله مهم ترین صنایع مصرف کننده محصولات این شرکت به شمار می روند.

شرکت پروفیل پایا

این شرکت بزرگ و معتبر در سال 1384 براساس برنامه تولید 100 هزار تن پروفیل و لوله در اصفهان تاسیس شد. هدف شرکت از تولید محصولات، تامین نیازهای داخلی و صادرات بخشی از حجم تولیدی به سایر کشورها است. این شرکت به سایر شرکت ها مانند فولاد مبارکه و شرکت ذوب آهن اصفهان نزدیک است. این مجاورت باعث شده که بتواند محصولات تولیدی خود را در اختیار این مشتریان نیز قرار دهد.

افزایش حجم تولید به ظرفیت 8100 تن از مهم ترین برنامه های تولیدی این شرکت به شمار می رود. ایجاد خطوط برش نیز در کنار این اقدام به انجام خواهد رسید. ورق های فولادی با ضخامت های مختلفی در این شرکت برش داده و در نهایت به محصولات لوله و پروفیل تبدیل می شود.

شرکت جهان پروفیل آسیا

این شرکت در زمینه تولید لوله و پروفیل نیز یکی از مجتمع های تولیدی در اصفهان به شمار می رود. از محصولات این شرکت در ساختمان سازی و صنایع استفاده می شود. علاوه صادرات این محصول موجب ایجاد درآمد ارزی برای کشور نیز شده است.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت دریافت قیمت پروفیل اصفهان با کارشناسان پترو فولاد تماس حاصل نمایید

موجود
/5
موجود
/5
53,200

تومان

/5
53,200

تومان

/5
53,200

تومان

/5
53,200

تومان

/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *