لوگوی سایت

تماس جهت خرید

09130909502 09130909500

کاربرد ورق رنگی در سوله سازی

ورق رنگی محصولی جذاب

ورق رنگی در سوله سازی موجب می شود که سازه جذاب به نظر برسد. این ورق ها به شکل و فرم های متفاوت طراحی و تولید می شوند. ورق های سوله در رنگ های مختلف و متفاوتی رنگ آمیزی می شوند.

سوله سازی با ورق های رنگی موجب می شود که جذاب به نظر برسد. ورق های سیاه و سفید جذاب به نظر نمی رسند. امروزه ساخت سوله با ورق های سیاه و سفید مانند گذشته متداول نیست. در بسیاری از موارد قیمت ورق های رنگی نسبت به سیاه و سفید مقرون به صرفه است.

ورق رنگی گالوانیزه هستند و با روکش های مختلف رنگی رنگ آمیزی می شوند. این ورق ها در 16 رنگ مختلف رنگ آمیزی می شوند. این ورق ها در طرح های مختلفی وجود دارند. عایق بودن این ورق ها، به اثبات رسیده و بنابراین انرژی داخل ساختمان هرگز از بین نمی رود.

در ساخت سوله از ورق های گالوانیزه طرح سینوسی استفاده می شود. ظاهر جذاب و قیمت مناسب از مزایای این ورق های سوله سازی به شمار می رود. این ورق ها، مقاومت بالایی دارند. در مقایسه با ورق های معمولی فولاد، استحکام و مقاومت بالایی دارند. می توان این نوع ورق ها را بازیافت کرده و دوباره از آن ها استفاده کرد. این مزیت موجب می شود که بتوان از ورق هایی که قبلا استفاده شده اند، مجددا استفاده کرد.

ورق رنگی و ابتکار جدید در سوله سازی

ورق رنگی موجب تاثیر روانی بهتری بر کاربر و مشتریان می شوند. این ورق ها در عین رنگی بودن، محکم و مقاوم نیز هستند. مشتریان می توانند ورق های سوله رنگ دلخواه خود را سفارش دهند. ورق های سوله با رنگ های کوره ای رنگ آمیزی می شوند. رنگ ها مقاوم بوده و هرگز آب باران و شرایط جوی رنگ ورق سوله را از بین نخواهد برد. رنگ های کوره ای هرگز پوسیده نمی شوند.

تاثیر روانی ورق های رنگی این است که یکنواخت بودن محیط را از بین می برند. در دوران قدیم اکثر محیط های صنعتی و تجاری با رنگ های سیاه و سفید طراحی و ساخته می شدند ولی طی سال های اخیر استفاده از رنگ های رنگی متداول شده و اکثر سوله ها با ورق های رنگی مختلفی طراحی و ساخته می شوند.

این ورق ها به راحتی فرم و شکل می گیرند. رنگ های شاد تاثیر روانی بهتری را از خود بر جای می گذارند. کارخانجات ورق های رنگی را جهت سوله سازی طراحی و تولید می کنند. ورق های سیاه و سفید تاثیر روانی مناسبی بر روان انسان نمی گذارند ولی زمانی که از ورق های رنگی جهت سوله سازی استفاده می شود این تاثیر بیشتر احساس می شود. می توان با ترکیب های رنگی سوله هایی با رنگ های جذاب را احداث کرد.

ورق رنگی و نکات مهم خرید

ورق رنگی به روش های مختلفی تولید می شود. ضد زنگ بودن ورق های رنگی حائز اهمیت است. رنگ آمیزی در حد زیادی از پوسیدگی ورق جلوگیری می کند. ورق های بادوام رنگی را انتخاب کنید. این ورق ها را از محل های معتبر و مجازی خریداری کنید.

هر چقدر که ورق ضخیم باشد به همان اندازه مقاوم و محکم خواهد بود. شرکت سوله سازی معتبری را انتخاب کنید که از ورق های ضخیمی جهت سوله سازی استفاده می کند. ورق رنگی مناسب نیاز و شرایط خود انتخاب کنید. همه ورق ها باهم یکسان نیستند و متناسب با شرایط پروژه های مختلفی ساخته می شوند. لازم است که متناسب با نیاز خود ورق های رنگی را خریداری کنید.

نگهداری دقیق این ورق ها موجب دوام هر چه بیشتر آن ها خواهد شد. توصیه می شود که این ورق ها را از محل های مجازی خریداری کنید. هر چقدر که این ورق ها را با دقت و حساسیت بیشتری نگهداری کنید به همان اندازه سوله ای که با آن ها احداث کرده اید دوام بیشتری خواهد داشت. می توانید این چنین ورق هایی را از محل های مجاز و معتبری خریداری کنید. خریداری از این چنین محل هایی موجب خواهد شد تا ورق های با کیفیتی را خریداری کنید.

ورق رنگی و مزایا و فواید

ورق رنگی به آسانی نصب می شوند. قیمت مناسبی داشته و ظاهر جذابی دارند. علی رغم مقاوم بودن سبک نیز طراحی و تولید می شوند. نسبت به نور آفتاب، باران بسیار مقاوم هستند. هرگز به شکستگی و ترک خوردگی دچار نمی شوند. می توانید این ورق ها را در ابعاد و ضخامت های دلخواه خود سفارش دهید. سوله سازی با ورق رنگی باعث جذابیت محیط خواهد شد.

ورق های سوله در کنار یکدیگر قرار گرفته و به آسانی نصب می شوند. در صورت تمایل می توانید آن ها را به راحتی از سقف جدا کنید. در برابر گرما و سرمای بسیار شدید مقاوم هستند. این ورق ها را می توان به صورت سفارشی نیز طراحی و رنگ آمیزی کرد. در انواع مختلفی در کارخانجات ایرانی در سراسر کشور تولید می شوند.

ورق رنگی و مقاوم در برابر عوامل خارجی

ورق رنگی و مقاومت در برابر آب و آتش یکی از مزایای عمومی آن محسوب می شود. رنگ های قدیمی در وضعیتی قرار داشتند که به تدریج پوسیده شده و از بین می رفتند. بعد از این که رنگ از بین می رفت ورق نیز به تدریج به پوسیدگی دچار شده و کیفیت خود را از دست می داد. اکثر ورق های رنگی سوله از آلومینیوم ساخته می شوند که در عین سبکی، مقاوم نیز ساخته می شوند

مقاومت در برابر آتش و ضربات فیزیکی نیز از دیگر مزایای آن به شمار می رود. بدین ترتیب کارگاه یا انبار در برابر عوامل خارجی محافظت می شود. ورق های رنگی سوله مقاوم ساخته می شوند. رنگ های ورق های سوله همیشه براق خواهند بود. مقاومت در برابر گرد و غبار و شرایط بد جوی موجب می شود که این ورق ها همواره استحکام خود را حفظ کنند.

ورق رنگی می تواند وزن اجسام و انسان را تحمل می کنند. به آسانی نصب می شوند. در صورتی که ورق های رنگی متعددی در رنگ های مختلفی خریداری کرده اید می توانید چندین سوله با رنگ های مختلف را احداث کنید.

سازگاری با محیط زیست

ورق رنگی سازگار با محیط زیست طراحی و تولید می شوند. رنگ هرگز به محیط آسیبی وارد نمی کند. رنگ ها باعث جذاب به نظر آمدن ورق های سوله خواهد شد. امروزه ورق های رنگی به نحوی طراحی می شوند که به محیط زیست آسیبی وارد نکنند. برای رنگ آمیزی از رنگ های پلی استر و اپوکسی استفاده می شود.

قابلیت شست و شو

قابلیت شست و شو موجب می شود که بتوانید هر هفته ورق ها را با مواد شوینده مجاز بشویید. شست و شوی و نظافت موجب دوام هر چه بیشتر ورق خواهد شد. رنگ های کوره ای نسبت به مواد شوینده مقاوم هستند.

امروزه کارخانه ها ورق های سوله را با کیفیت طراحی می کنند. رنگ آمیزی ورق ها با رنگ های مختلف یکی از مزایای آن ها محسوب می شود. شست و شو با آب و مواد شوینده موجب می شود که رنگ های ورق سوله جذاب به نظر برسند.

شست و شو با مواد شوینده مجاز موجب می شود که سوله جذاب به نظر برسد و رنگ ها شفاف به نظر خواهند رسید. هر نوع رنگی که برای رنگ آمیزی روی این ورق ها استفاده می شود قابلیت شست و شو را دارد.

موجود
/5
موجود
/5
53,200

تومان

/5
53,200

تومان

/5
53,200

تومان

/5
53,200

تومان

/5

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *